الماس فری فایر

جهت خرید الماس فری فایر به صفحه ی نخست مراجعه کنید.
فری فایر (Gerena Free Fire) بازی در سبک اکشن و ماجراجویی برای موبایل است و یکی از محبوب ترین بازی ها میان طرفداران این سبک است.
در فری فایر هر بازی زمان 10 دقیقه ای دارد که شما را در جزیره ای در مقابل 49 بازیکن دیگر قرار میدهد که همگی به دنبال بقا هستند. در ابتدای بازی شما با یک چتر نجات در جزیره ای ناشناخته فرود می آیید که باید با یک استراتژی مناسب پیروز میدان شوید.
8 شخصیت در فری فایر وجود دارد که هرکدام ویژگی های مربوط به خود را دارند و شما میتوانید متناسب با مرحله و میزان الماس فری فایر (جم فری فایر) شخصیت های بازی خود را انتخاب کنید.
هرکدام از شخصیت ها با ویژگی های منحصر به فرد خود امکان برنده بودن را برای شما بیشتر میکنند. البته این ویژگی ها قابل ارتقاء هستند و شما میتوانید با استفاده از جم فری فایر ویژگی ها و قابلیت های شخصیت خود در بازی را ارتقا دهید.
نیکیتا – میشا – فورد – اندرو- کلی – اولیویا- آدم و حوا شخصیت های فری فایر هستند (البته خرید میشا فقط از طریق خرید با الماس فری فایر امکان پذیر است.)
نقشه (map) به شما کمک میکند نقاط امن را پیدا کنید و همچنین یک استراتژی مناسب برای از بین بردن دشمنان خود در جزیره ایجاد کنید. یادگیری استفاده صحیح از نقشه در بازی برای شما بشدت ضروری است و به روند پیشرفت شما کمک میکند.
همچنین شما باید زمان دقیق حمله خود را بدانید تا بتوانید بدون صرف انرژی زیاد برنده بازی باشید. اگر بتوانید در ابتدای بازی خود را از دید باقی بازیکنان پنهان نگه دارید میتوانید انرژی و منابع کمتری مصرف کنید و در عین حال در زمان مناسب با باقی بازیکنان روبرو شوید و در نهایت برنده بازی شوید.
همانطور که میدانید هدف همه بازیکنان در فری فایر زنده ماندن است و در انتها کسی که زنده بماند برنده بازی خواهد شد!
برای همیشه زنده ماندن شما احتیاج دارید متناسب با مرحله ای که در آن قرار دارید سلاح های خود را به روز کنید و سلاح های پیشرفته را خریداری کنید. خرید سلاح های به روز و پیشرفته از طریق جم فری فایر امکان پذیر میشود.
جم فری فایر به شما کمک میکند با در دست گرفتن این سلاح ها بتوانید به صورت مستمر در بازی پیشرفت کنید و حریفان خود را میدان نبرد از بین ببرید.
همچنین الماس  (diamond) فری فایر به شما امکان میدهد علاوه بر اسلحه، پوسته های مختلف ،حیوان خانگی و وسایل دیگر فروشگاه را خریداری کنید.
حیوانات خانگی نیز در فری فایر میتوانند برای بازیکنان مفید باشند و شما باید با توجه به ویژگی های آنها و همچنین نیاز خود آنها را انتخاب کنید تا بتوانند به شما در بازی کمک کنند.
شما تنها میتوانید یک حیوان خانگی را همراه خود به نبرد ببرید بنابراین بایدیک انتخاب صحیح داشته باشید.
وبسایت پابجی پرشین با فراهم کردن محیطی امن برای خرید جم ارزان فری فایر به شما این امکان را میدهد که بتوانید با سرعت بیشتری بازی خود را جلو ببرید و با دوستان خود رقابت کنید و در نهایت شما برنده این رقابت ها باشید.
برای خرید الماس ارزان فری فایر میتوانید از طریق صفحه اصلی مراحل زیر را انجام دهید:
شما میتوانید از طریق خرید با آیدی، خرید فوری الماس فری فایر را هم تجربه کنید.
بازی فری فایر در سبک اکشن و بر پایه زنده ماندن ساخته شده است. بازی‌های زیادی وجود دارند که در این سبک هستند و مانند بازی فری فایر مشهور و پرطرفدارند.
یکی از این بازی‌ها، بازی پابجی می‌باشد؛ بازی پابجی نیز دقیقا مانند فری فایر سبک اکشن دارد و شما همراه چند بازیکن دیگر داخل یک جزیره فرود می‌آیید. در این جزیره شما باید بتوانید سایر بازیکنان را که در حقیقت دشمن شما هستند از میان بردارید و در نهایت فقط یک نفر باید زنده بماند و آن یک نفر نیز پیروز خواهد بود. این دو بازی چند تفاوت دارند که با هم بررسی می‌کنیم: تعداد بازیکنانی که در جزیره فرود می‌آیند در فری فایر 49 نفر و در پابجی 99 نفر هستند، برای ارتقا و خرید تجهیزات در فری فایر شما نیاز به خرید جم فری فایر دارید که پول رایج این بازی است ولی در بازی پابجی شما برای ارتقا و خرید تجهیزات نیاز به خرید یوسی پابجی دارید که پول رایج این بازی است، در بازی فری فایر شما می‌توانید یک حیوان خانگی به عنوان نیروی کمکی با خودتان ببرید
و از مهارت‌های آنها استفاده کنید در صورتی که در بازی پابجی همچین امکانی وجود ندارد.
از دیگر بازی‌هایی که شبیه بازی فری فایر هستند می‌توان به بازی فورتنایت اشاره کرد. این بازی نیز سبک اکشن دارد و برای پیروزی در آن باید زنده بمانید. در این بازی نیز مانند فری فایر 99 بازیکن همراه شما در یک جزیره فرود می‌آیید ولی تفاوتی که این بازی با فری فایر دارد در نوع پول بازی است؛ پول بازی در فری فایر که به شما کمک می‌کند تا سلاح و تجهیزات بخرید یا آنها را آپدیت کنید، ویباکس نام دارد و شما می‌توانید نسبت به خرید ویباکس فورتنایت اقدام کنید درست مثل الماس بازی فری فایر که قابل خرید است!!
اگر به دنبال بازی در همین سبک هستید، یعنی بازی اکشن، ولی دوست دارید فضای جنگی قابل لمس‌تر و واقعی‌تری را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما بازی  کالاف دیوتی است. این بازی نیز اکشن است و به خوبی فضای جنگ را برای شما بازسازی می‌کند.