اول از همه باید بگم که دو مدل مشکل صدا داریم 

یکیش مشکل صدا همیشگی نیست و گاهی صدایتان داخل بازی برای دوستانتان قطع میشه

و مورد بعد اینه که شما به دلیل داشتن سنین پایین اجازه ی استفاده از میکروفن ندارید

اما نگران نباشید چون پابجی پرشین برای هر دو مورد راهکارهایی داره

 

برگردیم به مورد اول : برای رفع این مشکل باید تمامی تیم از فیلـتر شکن های اختصاصی استفاده کنن چون در فیلـتر شکن های اشتراکی گاهی میکروفون و صدای شما قطع میشود ( پیشنهاد ما هدهد وی پی ان و برنامه های change DNS می باشد.

 

مورد دوم اینکه اگه سن شما زیر ۱۸ سال باشه کلا اجازه ی استفاده از میکروفن رو نداریدو ما هم پیشنهاد نمیکنیم و بازم اگه خواستید از این روش استفاده کنید از پدر یا مادرتان اجازه بگیرید.

خب شما میتونید با برنامه ی دیسکورد صدای هم رو بسیار رسا تر و دقیق تر داشته باشید ولی اگه میخواهید حتما داخل بازی پابجی موبایل صداتون باز بشه باید روش زیر رو قدم به قدم انجام بدید

 

اول وارد جیمیلتون میشید . 

به قسمت مدیریت حساب گوگلتان یا manage your google account بروید.

سپس به قسمت اطلاعات شخصی یا personal info رجوع کنید.

حالا قسمت birthday یا تاریخ تولد رو به سال 1990 با روز و ماه دلخواهتان تغییر دهید.

برگردید داخل پابجی موبایل و از طریق setting یا همان تنظیمات بازی قسمت support را فشار دهید.

و پس از انتخاب چندین گزینه خودتون رو به پشتیبان آنلاین متصل کنید .

متن زیر را بفرستید و برید بازیتون رو کنید تا یکی دو روز بعد پیام شما خوانده میشود و صدای میکروفن تان باز میشود.

 

hello

plz help me 

my birthday is 1990 but i dont have a voice in game plz check it and fix

ty 

همین متن ساده بالا کفایت میکنه و میکروفن شما آزاد میشه

 

حالا اگه راضی بودی حتما پیج اینستاگرام پابجی پرشین فالو کن.

 

پابجی پرشین اولبن سایت فروش یوسی در ایران

 

۴۰ پاسخ

  1. سلام من مشکل دومی را داشتم پیامی که گفتید رو به پابجی ارسال کردم و بعد ازم خواست تولد جدید که مد نظرم هست را بهش بگویم بعد از چند روز اومده گفته
    Thank you for writing back to us. We are happy to inform you that the birthday in game account has been changed to ….you can check after some time. If you have any queries\contact us again, we will be glad to assist you.
    ولی من هنوزم نمیتونم حرف بزنم یا چت کنم و همان ارور میاد . چکار کنم؟

    1. نوشته ما سن شما در بازی رو تغییر دادیم کمی صبر کنید مجدد چک کنید

      و شما نیازه حتما داخل ایمیل هم سنتون رو تغییر بدید

      1. سلام
        من از داخل جیمیل سن رو بالا بردم ولی داخل پابجی قسمتsupport رو پیدا نکردم میشه بگین کجاست

    2. سلام برای من این ارور رو داد لطفاً کمک کنید
      Thank you for contacting us regarding your issue.
      We attach great importance to the problem you are encountering. For your information, there will be a certain limitation on the voice function of the game after you selected Guardian Verification. Currently, we are unable to manually adjust it for you. Please wait patiently for 30 days before attempting to cancel the verification again. It is recommended that you should be careful when operating the relevant settings in the game in the later stage to avoid unpleasant experiences.
      Thank you for your love and support of PUBG MOBILE. If you have questions or concerns, please do not hesitate to contact us. Have fun with PUBG MOBILE!
      Best Regards,
      PUBG MOBILE Customer Service Team

      کمک کنید لطفاً

  2. سلام وقت بخیرمن اکانتم روی کادرزردرنگ واردکردم
    بعداصلاحواسم به گزینه سن نبودوهمیینجوری یه عددی زدم ایامیشه درست کنم ممنون

  3. داداش مشکل من خیلی مزخرفه من بدون هندزفری میتونم حرف بزنم با فرندام ولی تا هندزفری وصل میکنم میکروفونم قطع میشه صدام نمیره تمامی دسترسی های بازی رو هم به صورت دستی فعال کردم حل نشده چکار کنم در ضمن هندزفری رو هم تست کردم سالمه

  4. سلام ببخشید میشه بگید من از هنذفری ساده استفاده میکنم
    بعد ک بادوستانم حرف بزنم صدام به طرف نمیرسه یا اگ برسه بزور یعنی صداش کمه ومشگل دوم اینکه وقتی حرف میزنم یه صدای اعصاب خور به طرف میاد و اینو همه گفتن اگ میتونین رفع کنید بیایید واتساپ با تشکر🫂❤
    شماره من ۰۹۰۱۰۳۶۸۸۰۵ بیا واتساپ مدیر سایت باتشکر

  5. سلام وقت بخیر
    ببخشید من روی اون لوگوی customer service را زدم بعد گزینه های مختلفی اومد میشه بگید کدوم را بزنم ؟
    ممنون میشم .

  6. Thank you for reaching out to us. To provide you with a better service experience, PUBG MOBILE has upgraded the service system in version 2.6.0. Please select the appropriate solution based on your issue type, so we can better assist you.
    به من اینو نوشته چیکار کنممم؟

پاسخ دادن به مدیر سایت لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *