بهترین بازی بتل‌رویال، یکی از دغدغه‌های افرادی است که به بازی‌های کامپیوتری علاقه‌مند هستند. امروزه بتل‌رویال، یکی از داغ‌ترین ژانرهای بازی‌های ویدئویی است. طبق تحقیقات انجام‌شده، این بازی‌ها سالانه میلیاردها دلار درآمد دارند. در بتل‌رویال، همه نوع بازی‌هایی وجود دارد. در این مقاله، ما بهترین بازی بتل‌رویال و رقیبان آن را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

کالاف دیوتی

این بازی، یکی از مواردی است که در لیست بهترین بازی بتل‌رویال قرار می‌گیرد. در کالاف دیوتی می‌توانید پول جمع‌آوری کرده و با استفاده از آن، تیم ایجاد کنید. در این بازی، همه کاملاً تهاجمی بازی می‌کنند. بازی کالاف دیوتی به این صورت است که از بین 100 نفر، تنها یک گروه و فقط یک نفر پیروز خواهد شد. در آپدیت جدید این بازی، زامبی هم به آن اضافه شده‌اند که این مورد، باعث شده است طرف‌داران آن افزایش یابند. اگر به دنبال یک بازی بتل‌رویال رایگان و پرهیجان هستید، کالاف دیوتی را از دست ندهید.

پابجی

این بازی، محبوب‌ترین و بهترین بازی بتل‌رویال است که طرف‌داران زیادی را از آن خود کرده است و میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رسیده است. بیش از هر بازی دیگری، این بازی واقع‌بینانه عمل می‌کند و در آن عنصر غافل‌گیری به‌وضوح به چشم می‌خورد. این بازی برای ویندوز، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، اندروید و ios موجود است. دلیل محبوبیت پابجی نسبت به سایر بازی‌های بتل‌رویال، این است که داستان اصلی آن بسیار جالب است. 

بازی پابجی، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدئویی

ازنظر محیط بازی، پابجی تا 100 جلسه را پشتیبانی می‌کند که در آن می‌‌توانید به‌صورت انفرادی، دونفره یا در یک تیم چهارنفره بازی کنید. برای شروع بازی، باید با چتر نجات از هواپیما به روی زمین بپرید. در این زمان، باید همه‌جا را کاملاً جست‌وجو کنید تا زره، اسلحه، وسایل نقلیه و سایر اشیا که در حین بازی به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید را بیابید. 

یوسی پابجی 

شما در حین بازی، می‌توانید از فروشگاه‌های بازی خرید کنید. برای این خرید، باید یوسی پابجی موبایل یا یوسی پابجی کره را داشته باشید. شما بعد از اینکه یوسی پابجی موبایل را از قسمت فروشگاه بازی خریداری کردید، می‌توانید لباس، اسلحه، وسایل نقلیه و… بخرید. یوسی پابجی کره، شبیه همان یوسی پابجی موبایل است، با این تفاوت که مورد اول، برای کشور کره ساخته شده است. اگرچه بسیاری از ایرانیان هم از آن استفاده می‌کنند. 

علاوه بر موارد گفته‌شده، پابجی یک اشتراک ماهانه هم دارد که با آن می‌توان مقداری یوسی دریافت کرد و همچنین برای خرید محصولات موردنیاز نیز تخفیفی شامل شما می‌شود. پرایم پلاس پابجی، در یک ماه مقدار 900 یوسی به کاربران ارائه می‌دهد. علاوه بر این، پرایم پلاس، کارت روم و کارت آیدی رایگان هم به کاربرانی که آن را خریده‌اند ارائه می‌دهد. به همین دلیل است که پابجی، جزو بهترین بازی بتل‌رویال شمرده می‌شود. 

اپکس لجندز

یکی دیگر از بازی‌هایی که در لیست بهترین بازی بتل‌رویال قرار می‌گیرد، بازی اپکس لجندز است. اپکس لجندز که در سال 2019 منتشر شد، در اولین ماه انتشار خود، نزدیک به 50 میلیون کاربر را از آن خود کرد. این بازی نسبت به پابجی، شخصیت‌ها و جذابیت بیشتری به داستان خود اضافه کرده است و ازنظر تیراندازی، در صدر بازی‌های بتل‌رویال قرار دارد. همچنین، اپکس لجندز، ایده‌های جدید زیادی به آپدیت‌های خود افزوده است. این بازی، یک بازی رایگان است و ایجاد تیم‌های چندنفره را به‌راحتی ارائه می‌دهد. 

فورتنایت

فورتنایت، یک بازی آنلاین ویدئویی است که در سال 2017 منتشر شد. این بازی، برای ایکس‌باکس، پلی‌استیشن، ویندوز، مک، ios و اندروید در دسترس است. تعداد بازیکنان فورتنایت، روزبه‌روز در حال افزایش است و به یکی از بهترین بازی بتل‌رویال تبدیل شده است. در این بازی، با استفاده از منابع، می‌توانید برای خود چیزهای موردنیاز را ایجاد کنید. مثلاً با چندتکه چوب، می‌توانید حصاری ایجاد کنید تا در برابر دشمنان، از شما محافظت کند. 

فورتنایت، یکی از بازی‌های جذاب بتل‌رویال

تفاوت پابجی و فورتنایت

مهم‌ترین تفاوت پابجی و فورتنایت، این است که پابجی، یک بازی واقع‌گرایانه و فورتنایت، یک بازی فانتزی است. تفاوت دیگر آن دو، این است که پابجی، از نسخه ویندوز آن کاملاً مستقل است اما فورتنایت در گوشی موبایل، در اصل همان نسخه ویندوز بازی است. به‌طورکلی، بازی پابجی برای حرفه‌ای‌ها مناسب‌تر است؛ درحالی‌که فورتنایت، طرف‌داران عادی بیشتری کسب کرده است. 

فری فایز

فری فایر، یکی دیگر موارد موجود در بهترین بازی بتل‌رویال است که بسیاری از گیمرها، طرف‌دار پروپاقرص این بازی محبوب هستند. در هر قسمت 10 دقیقه‌ای این بازی، 50 نفر در یک جزیره قرار دارند. آن‌ها می‌توانند این جزیره را بگردند، در آن پنهان شوند یا دشمنان خود را بکشند تا آخرین نفری باشند که در این جزیره زنده می‌ماند. بازیکنان، آزادانه نقطه شروع خود را با چتر نجات انتخاب می‌کنند. برای برنده‌شدن در فری فایر، کمین کنید، به دنبال سلاح باشید، دشمنان خود را از بین ببرید و آخرین فرد زنده روی جزیره باشید. 

فریفایر، بازی موردعلاقه گیمرها

فری فایر هم مانند سایر بازی‌ها، خرید درون‌برنامه‌ای دارد و شما برای خرید برخی موارد داخل بازی، باید الماس فری فایر دریافت کنید. امکاناتی که با این الماس‌ها می‌توانید خریداری کنید، به تعداد الماس‌های شما بستگی دارد. هنگام بازکردن بازی، می‌توانید از طریق منوی اصلی برنامه، الماس فری فایر را خریداری کرده و از امکانات آن بهره‌مند شوید. 

فال‌گایز

بازی فال‌گایز در سال 2020 انتشار یافت. در این بازی، 60 نفر که ژله‌مانند هستند، در مینی بازی‌هایی به مصاف یکدیگر می‌روند. در هر دور، تعدادی از بازیکنان حذف می‌شوند تا زمانی که تنها یک بازیکن زنده بماند. در فال‌گایز، بی‌نظمی و سازماندهی را یک‌جا می‌بینید. در این بازی، فقط نبرد با یکدیگر وجود ندارد؛ گاهی اوقات، تیغه‌های چرخان یا سطح شیب‌دار و لغزنده‌ای وجود دارد که باعث ازبین‌رفتن برخی از بازیکنان شود. 

فال‌گایز، بازی لذت‌بخش و جذاب بتل‌رویال

اسپل‌بریک

شاید همه افراد نخواهند که از طریق اسلحه، دشمنان خود را حذف کنند. در بازی اسپل‌بریک، افرادی باقدرت ماورایی وجود دارند و به‌جای استفاده از سلاح برای کشتن دشمنان، از قدرت‌های جادویی استفاده می‌کنند. اسپل‌بریک، یک بازی کاملاً فانتزی است که افراد زیادی، آن را بهترین بازی بتل‌رویال می‌دانند. 

جمع‌بندی

بهترین بازی بتل‌رویال، پابجی، کالاف دیوتی و دیگر موارد، از موضوعاتی بود که در این مقاله بررسی کردیم. امروزه، چنین بازی‌هایی بسیار رواج یافته و به یکی از محبوب‌ترین ژانرهای بازی‌های ویدئویی تبدیل شده‌اند. هزینه نصب این بازی‌ها رایگان است اما برای دریافت برخی امکانات، باید خرید درون‌برنامه انجام دهید. 

منابع :

https://www.pcgamesn.com/best-battle-royale-game

https://www.ign.com/articles/the-top-10-battle-royales

https://www.pcmag.com/picks/the-best-battle-royale-games-of-2019

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *